Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Хименко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Нестеренко М. П. Віброзбуджувач із вертикальним валом [Електронний ресурс] / М. П. Нестеренко, О. І. Хименко, Т. М. Нестеренко // Збірник наукових праць [Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка]. Сер. : Галузеве машинобудування, будівництво. - 2010. - Вип. 26. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpgmb_2010_26_16
| 2. |
Хименко О. А. Щодо сутності та значення нормування праці у відносинах з організації і управління працею [Електронний ресурс] / О. А. Хименко // Форум права. - 2014. - № 2. - С. 467–471. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
| 3. |
Хименко О. А. Правова природа відносин з організації та управління працею [Електронний ресурс] / О. А. Хименко // Право і суспільство. - 2014. - № 6.1(2). - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2014_6
| 4. |
Хименко О. О. Структурний аналіз оптової посередницької діяльності в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Хименко, К. Ф. Ковальчук // Бізнес Інформ. - 2013. - № 4. - С. 237-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_4_46
| 5. |
Хименко О. О. Застосування функціонально-процесного підходу до організації діяльності оптових посередників [Електронний ресурс] / О. О. Хименко // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 20. - С. 312-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_20_45
| 6. |
Рудик В. А. Про взаємодію національного соціального законодавства з міжнародними стандартами [Електронний ресурс] / В. А. Рудик, О. А. Хименко // Прикарпатський юридичний вісник. - 2016. - Вип. 4. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2016_4_13
| 7. |
Хименко О. А. Деякі аспекти управлінського рішення в інноваційній діяльності суб’єкта підприємництва [Електронний ресурс] / О. А. Хименко, І. Ю. Єгоров // Наука, технології, інновації. - 2019. - № 3. - С. 29-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/STI_2019_3_6
| 8. |
Хименко О. А. Розвиток інноваційної діяльності та державне управління: деякі методологічні аспекти [Електронний ресурс] / О. А. Хименко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_1_9 Розглянуто "розвиток інноваційної діяльності" як окремої категорії, дослідження її як явища та як процесу, визначення мети, завдань, суб'єкта, об'єкта, цілей і цінностей державного управління в контексті інноваційної діяльності. Сьогодні вивчення питання участі держави в інноваційній діяльності, як у випадку "інновації для державного управління", так і у випадку "державне управління для інновацій", зосереджується переважно на різних аспектах державного управління притаманними інноваційній діяльності явищами та процесами, або на особливостях створення, впровадження та застосування інновацій, або звужуються до розгляду державного регулювання інноваційної діяльності. На основі застосування до інноваційної діяльності трикомпонентної моделі процесу управління "дія-акт-дія" сформульовано особливості її перебігу на мікроекономічному рівні, зазначено відмінності між поняттями "розвиток інноваційної діяльності" та "інноваційний розвиток", наголошено на ключовій ролі вмотивованого працівника у "розвитку інноваційної діяльност", розглянуто процес появи "управлінської інновації". Запропоновано розглядати "розвиток інноваційної діяльності" як окрему категорію та визначити категорії "управлінська інновація", "розвиток інноваційної діяльності", "інноваційний розвиток" детермінантами інноваційної діяльності. З урахуванням сучасної правової доктрини та теорії конкурентної переваги країн запропоновано ієрархію цінностей і специфічних цілей державного управління в контексті інноваційної діяльності, стратифікованих за рівнями (політичний, економічний, структурний, соціальний, індивідуальний) ухвалення відповідного рішення. "Інноватизацію людського капіталу" визначено метою, "забезпечення мотивації суб'єкта до підвищення конкурентоспроможності результатів його діяльності" - завданням, "розвиток інноваційної діяльності" - об'єктом, а "людину творчу" - суб'єктом державного управління в контексті інноваційної діяльності. Спеціалізованим фактором конкурентоспроможності обрано "інновативність людського капіталу" та окреслено ключову роль держави та системи вищої освіти у його забезпеченні.Розглянуто "розвиток інноваційної діяльності" як окремої категорії, дослідження її як явища та як процесу, визначення мети, завдань, суб'єкта, об'єкта, цілей і цінностей державного управління в контексті інноваційної діяльності. Сьогодні вивчення питання участі держави в інноваційній діяльності, як у випадку "інновації для державного управління", так і у випадку "державне управління для інновацій", зосереджується переважно на різних аспектах державного управління притаманними інноваційній діяльності явищами та процесами, або на особливостях створення, впровадження та застосування інновацій, або звужуються до розгляду державного регулювання інноваційної діяльності. На основі застосування до інноваційної діяльності трикомпонентної моделі процесу управління "дія-акт-дія" сформульовано особливості її перебігу на мікроекономічному рівні, зазначено відмінності між поняттями "розвиток інноваційної діяльності" та "інноваційний розвиток", наголошено на ключовій ролі вмотивованого працівника у "розвитку інноваційної діяльност", розглянуто процес появи "управлінської інновації". Запропоновано розглядати "розвиток інноваційної діяльності" як окрему категорію та визначити категорії "управлінська інновація", "розвиток інноваційної діяльності", "інноваційний розвиток" детермінантами інноваційної діяльності. З урахуванням сучасної правової доктрини та теорії конкурентної переваги країн запропоновано ієрархію цінностей і специфічних цілей державного управління в контексті інноваційної діяльності, стратифікованих за рівнями (політичний, економічний, структурний, соціальний, індивідуальний) ухвалення відповідного рішення. "Інноватизацію людського капіталу" визначено метою, "забезпечення мотивації суб'єкта до підвищення конкурентоспроможності результатів його діяльності" - завданням, "розвиток інноваційної діяльності" - об'єктом, а "людину творчу" - суб'єктом державного управління в контексті інноваційної діяльності. Спеціалізованим фактором конкурентоспроможності обрано "інновативність людського капіталу" та окреслено ключову роль держави та системи вищої освіти у його забезпеченні.
|
|
|